رازهای خانواده ایرانی / نوشته: سحر سلطانی

رازهای خانواده‌ی ایرانی
معرفی کتاب

اصول و حواشی تربیت جنسی
مهم‌ترین مولفه‌های تربیت جنسی کودکان ۰ تا ۷ سال

ایران و آریا زوج جوان و اهل مطالعه‌ای هستند که تصمیم به بچه‌دارشدن گرفته‌اند، آن‌ها می‌فهمند دوقلوی دختر و پسری در راه دارند و حالا باید خود را برای تربیت آن‌ها مهیا کنند، قبل از هر چیز برای شکل‌گیری هویت جنسی کودکانشان باید از چه نام کودکانه‌ای استفاده کنند؟

این آغاز راه تربیت مبتنی برتن‌آگاهی است پس …

سحر سلطانی دانش‌آموخته دکتری فلسفه تربیت که سال‌ها در حوزه تن‌آگاهی و خودمراقبتی خردسالان ایرانی پژوهش و تدریس می‌کند، دانش و تجربه خود را در قالب رمانی جذاب در دو جلد منتشر نموده است.

جلد اول “رازهای خانواده ایرانی” برای والدین و مربیان کودکان صفر تا هفت سال است. ایران و آریا راوی ماجراهایی مانند زایمان و چالش‌های بعد آن، نام‌گذاری آلت جنسی کودکانه، فرق دختر و پسر، انواع کلیشه‌های جنسیتی، بچه‌ها از کجا می‌آیند، پریود و … هستند.

در جلد دوم که به زودی منتشر خواهد شد روایت از زبان نوا و ‌نجوا؛ فرزندان خانواده ایرانی است که چالش‌های نوجوانی مانند بلوغ، گرایشات جنسی، خودمراقبتی، بهداشت رابطه، تنانگی را طرح می‌کنند.

جلد اول در ده فصل و ۵۵ صفحه منتشر شده است، رمانی آموزشی که شما را تا حد زیادی از شرکت در کارگاه‌های تربیت جنسی، خودمراقبتی و بدن‌آگاهی بی‌نیاز خواهد کرد.

این کتاب تقدیم شده است به ایران.
به زنان و مردانی که گام اول تربیت نسل فردا را در آگاهی و دانایی می‌جویند.

برای سفارش کتاب به خانم ریحانه محسنی در صفحه کتاب نوش یا شماره ۰۹۱۲۴۲۱۷۱۹۰  پیام دهید.

درباره سحر سلطانی

سحر سلطانی دانش آموخته دکتری فلسفه تربیت خوارزمی تهران، تسهیلگر فلسفه برای کودکان، نویسنده و مدرس. عضو هیئت مدیره چهارمین دوره انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران.

پیشنهاد ما به شما

دل بده، دل بده! نوشته: فرهاد حسن زاده/ تصویر: سارا میاری

دل بده، دل بده! نوشته: فرهاد حسن زاده تصویر: سارا میاری نشر: میچکا گروه سنی: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *